Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Gehaakte muziekuil en give away gewonnen!

Na een heerlijke vakantie in de Ardèche in Frankrijk, is het tijd om weer in het normale ritme te komen. Ook zal ik proberen wat vaker een blogje te plaatsen.
 
Heb veel dingen gemaakt tijdens de vakantie, dus dat moet goed komen ;-)
 
Dit lieve muziekuiltje gaat naar een collega. Het patroon is van Iefke Meijer en vind je HIER
 
Ik heb dit patroon al eerder gebruikt voor een muziekuil voor neefje Tijn (zie HIER), deze keer heb ik de ogen en snavel van vilt gemaakt. Geeft weer een heel ander effect.
 
Toevallig organiseerde Iefke vlak voor mijn vakantie ook een give away, die ik heb gewonnen! Van de week kwam het pakketje binnen, er zaten erg leuke dingen in. Kijken jullie mee?

 
 
 
Ontzettend bedankt Iefke, niet alleen voor de give away, maar ook voor het delen van het patroon van de muziekuil!
 
Groetjes,
Renske
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!