Pagina's

vrijdag 23 maart 2012

Lentekriebels

Het is lente!

En daar zit ik dan, te haken aan mijn heerlijk warme col..... Hahaha, nou ja, dan ligt 'ie vast klaar voor de herfst (moet er nog niet aan denken....)!


Sinds kort heb ik een smartphone waar ik regelmatig foto's mee maak. En sinds kort heb ik ook een app (Google+) die de foto's die ik maak meteen upload, zodat ik mijn foto's meteen in mijn blogjes kan plaatsen. Wát een uitvinding!

Dus vanaf nu zal ik vaker bloggen, beloofd!



Volgende week begin ik met naailes, ik heb er verschrikkelijk veel zin in! Wat kan ik me er op verheugen dat ik straks kussentjes, tasjes en allerlei andere leuke dingen kan maken.

En volgend week heb ik ook een afspraak met iemand die ik op een creatieve beurs heb ontmoet. Zij maakt leuke dingen van vilt en dat gaat ze me leren!

Genieten jullie ook zo van de lente? Heerlijk!

Morgen ga ik gezellig een dagje winkelen met mijn beide zusjes en mijn moeder.

Fijn weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!