Pagina's

zaterdag 26 mei 2012

Genieten

Ik heb me voorgenomen om meer te genieten van het mooie weer. Bijna elke zomer ben ik nog met vanalles en nog wat bezig, en gun me weinig tot geen tijd om te genieten van het mooie weer.

Dat komt nog wel, denk ik dan, de zomer is nog lang. Maar dat dat niet altijd het geval is, hebben we vorig jaar wel gemerkt.

Donderdag was dochter naar rolschaatsles, en heb ik even heerlijk in het parkje gezeten met een boek. Prima uitzicht toch?

Heb even geen projectjes om te laten zien. De genaaide tas is bijna klaar, de gehaakte tas nadert zijn voltooing (tijdens naailes maken we er een binnenvoering in).

En verder, lekker genieten van de zon!

Fijn Pinksterweekend!

Liefs Renske

2 opmerkingen:

  1. he renske

    je heb gelijk hoor meid, je moet ervan genieten als het mooi weer is, en het zeker niet uit stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Ik zie op je website allemaal hele leuke knuffels staan. Heb jij daar voorbeelden van b.v. complete pakketjes of een knuffelboek want dan kom ik echt een keer bij je langs. Ik vind ze zo leuk.
    Je mag ook reageren op mijn email adres
    h.kreder@home.nl
    groetjes hillie

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!