Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Een gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst!

Lieve bloglezers,
 
Een gelukkig 2013! Dat heb een inspirerend en creatief, maar vooral gezond 2013 mag worden!
 
Even wat kleine dingetjes laten zien die ik onlangs heb gemaakt.
 
 
Een hart met twee uiltjes, gemaakt van vilt. Dit patroon komt uit het boekje "20 zelfmaakideeën van vilt" van de Xenos. De uiltjes zijn inmiddels verhuisd naar mijn zusje, voor de babykamer!


Een ketting. Ik heb er twee gemaakt, eentje voor mezelf en eentje voor mijn moeder.





Konijntje Pluis, een gratis patroontje van Stip en Haak. Je vindt het patroon HIER. Konijntje Pluis woont inmiddels in Emmen, bij Kilani.

Groetjes,
Renske

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Ik vind vooral dat hart met uiltjes super schattig! Maar ook de ketting en het konijn zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je! Zag je al op pinterest en ga je nu zeker volgen!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!