Pagina's

donderdag 18 april 2013

Hotfixen met Justin Bieber fans

Twee lieve meiden uit onze oude buurt zijn echte Justin Bieberfans, of beter gezegd: Beliebers.

Ik heb leuke shirts met ze gemaakt om aan te doen naar het concert vorig weekend.
We hebben losse letters gebruikt om met hotfix een tekst te maken. Dat ging op zich prima, maar het is wel lastig om de letters netjes op dezelfde hoogte en met dezelfde afstand van elkaar te krijgen.

Volgende keer toch maar even een tekstje maken in Word, dat werkt toch sneller en prettiger.

Maar het resultaat is wel ontzettend leuk geworden!

 
Verder ben ik heel veel aan het haken, naaien en aan het knutselen met vilt, maar dat kan ik helaas nog niet laten zien. Ik ben namelijk druk bezig om leuke dingen te maken voor mijn beide zussen die zwanger zijn.

Nog even geduld dus!

Groetjes,
Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!