Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

Creative pay it forward deel 2

Op Facebook werd begin dit jaar een Creative Pay it Forward (PIF) georganiseerd.

Er hebben zich vier mensen bij mij aangemeld, dus ik heb voor vier mensen een kadootje gemaakt.

In februari maakte ik voor mijn tante al een notitieboekje met een chiwawa (zie HIER).
Mijn zusje verraste ik deze zomer met een paar leuke zelfmaakpakketjes voor vilten uiltjes. Hier heb ik helaas geen foto van gemaakt.

Na de vakantie heb ik een oud-collega en een moeder van rolschaatsen verrast met leuke kadootjes.

Voor mijn oud-collega maakte ik een boekenlegger, een stoffen mandje en een sleutelhanger.

En voor de moeder van rolschaatsen maakte ik een vaasje en een naamslinger voor haar dochter.


Alle kadootjes zijn goed in de smaak gevallen!

Groetjes,
Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!