Pagina's

donderdag 12 januari 2012

Babydoekje, cols en kussens

Dit baby doekje heb ik gisteren gehaakt. Het patroon vond ik hier.


Ook heb ik voor mijn dochter twee collen gebreid, met lekker zacht garen. En ik heb dezelfde col ook nog in het roze gebreid voor haar. Maar de grijze is echt favoriet! Dezelfde col heb ik inmiddels ook voor mijn buurmeisje gebreid.

Voor mezelf breide ik al eerder een blauwe.


Verder ben ik bezig om het kabelbreien onder de knie te krijgen. Ik vind namelijk deze kussens van A la Sascha helemaal geweldig! Heb al kabelnaalden gekregen van mijn moeder en het garen is ook al gekocht, maar het valt nog niet mee! Binnenkort maar even verder "stoeien".
Op de blog van A la Sascha staat overigens ook een tutorial voor kabels breien en nog veel meer leuke dingen!

Groetjes,
Renske