Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Wedstrijd bij Dagblad van het Noorden

Nanda van Creatief Oldamt attendeerde mij op de wedstrijd "Brei een knuffel voor Wonen & Co", te vinden via deze link.

 Ik weet nog niet of ik mee ga doen, maar ik wilde jullie er ook graag even op attenderen.

Nanda is momenteel bezig om een zomerfair te organiseren in Midwolda, op 17 juni. Meer informatie vind je binnenkort hier.

Ik ben zelf momenteel bezig met het gekabelde kussen van A la Sascha. Het valt nog niet mee, maar ik denk dat het wel gaat lukken!

En ik ben bezig om een hoesje te haken voor mijn nieuwe mobiele telefoon, maar dat valt ook nog niet mee. Wilde bij elke toer een ander kleurtje doen, lekker vrolijk. Ik had gedacht dat de kleurenwissels mooi boven elkaar zouden komen (aan de zijkant van het hoesje), maar het gaat een beetje scheef. Geen idee wat ik fout doe, kan iemand me daar bij helpen? Ik maak de laatste steek van de tour af met de nieuwe kleur en haak verder rond.  Of kan ik beter de toer sluiten met een halve vaste en een nieuwe kleur aanhechten?

Help!

Dit zijn de foto's.


Ik heb mijn blog ook weer wat aangepast. Links staan foto's van dingen die ik eerder gemaakt heb. Wel leuk om de foto's er weer eens bij te pakken, ik heb toch eigenlijk al best veel gemaakt!

In  de rechterkolom staan linkjes naar leuke give-aways.

Fijn  weekend!

Groetjes,
Renske