Pagina's

woensdag 18 april 2012

Rustig aan....


De windlichtjes die ik zondag maakte zijn ook prachtig met een kaarsje erin. Ze zijn bijna te leuk om buiten te hangen, denk dat ik ze nog even binnen laat staan... ;-)

Dit weekend heb ik ook een knikkerzak gemaakt voor dochterlief. Het stofje kreeg ik van mijn moeder, zij had het ooit gekocht met de bedoeling om er een knikkerzak van te maken, maar dat was er nog niet van gekomen.


Zaterdag ben ik nog even met Marga naar Hobby & Bloem geweest, een heerlijke creawinkel in Vriescheloo. Daar heb ik even mijn sjaal geshowd en nieuwe kleurtjes katoen gehaald voor een gehaakte tas. Daarover later meer!

Dochterlief kocht bij Hobby & Bloem een Wonder Knitter, twee diertjes om te beplakken met decopatchpapier en een paar vellen decopatchpapier. Al met al zijn we goed geslaagd dus!





Zondag heeft ze een hondje beplakt met decopatchpapier en kado gegeven aan vrienden waar we op verjaardagsvisite waren. En de mooie ketting die ze aan het maken was op de bovenste foto heb ik gekregen. Wat een schatje he?

Groetjes,
Renske

2 opmerkingen:

  1. he lieve Renske

    Ik denk inderdaad dat je het wat rustig aan moet gaan doen, jij weet wel waarom ik dit zeg.

    je bent een erg lieve meid die klaar staat waar ze kan, maar het houd echt een keertje op, denk nu maar even aan je zelf. en leo heeft wel erg mooie slinger gemaakt, esmee heeft al veel mooie bloemen gemaakt met haar werkje, mijn ouders zijn bijna 40 jaar getrouwd en daar gaan we een mooie dienblad voor op maken, als het dienblad af is laat ik je het even weten , en stuur ik je een foto, van hoe het geworden is,

    heel veel liefs marga

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!