Pagina's

zondag 6 mei 2012

Meivakantie

Een weekje meivakantie, het is weer voorbij gevlogen!

Van woensdag t/m vrijdag waren we met mijn ouders, zussen, partners en kids in de Efteling. Het was geweldig!

Op de heenreis heb ik lekker in de auto zitten haken.



We hebben overnacht in Bosrijk, echt een aanrader! Nogmaals bedankt pap & mam!
Ontzettend luxe huisjes, met alles erop en eraan. En de Efteling blijft een fantastisch park, met voor ieder wat wils.



In de Efteling werden EK-clips opgenomen door Ralf Mackenbach en Rachel. Dochterlief mocht in beide clips meedansen en was 's avonds ook te zien in Shownieuws. Trots dat ze was (en wij ook, hahaha). Ben benieuwd wanneer we de clip op tv voorbij zien komen.

Voor ons vertrek was ik al begonnen met het schilderen van het toilet. Het plafond gewit, gaatjes gedicht en de muren voorzien van structuurverf. Vandaag heb ik de muren grijs geverfd. Dit is het resultaat tot nu toe.
De tegels moeten nog worden afgewerkt met een stripje en het kozijn en deur moeten nog worden gelakt. En daarna begint het aankleden weer. Heb al vier leuke schilderijtjes gekocht via Marktplaats.
Wordt vast mooi!

Ook heb ik deze week de laatste hand gelegd aan een lekkere dikke col, die drie keer om mijn nek past. Gebreid op pen 12, dus lekker snel klaar.


Morgen begint de werkweek weer. Eind mei ben ik lekker weer een paar dagen vrij, verheug me er nu al weer op!


1 opmerking:

  1. jammer dat zo'n weekje zo snel om is hè? Maar het was wel een superweek zo te zien!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!