Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Uiltje van vilt en stof

Mijn haakverslaving ondervindt momenteel grote concurrentie van vilt en stof.

Ik maakte van vilt en stof dit superschattige uiltje. Erg leuk om te doen en relatief snel klaar.

Ik vroeg me nog even af wat ik er mee zou moeten doen, ik hou namelijk niet van teveel tierelantijntjes in huis. Maar zoals bijna al mijn creaties, vindt ook dit uiltje zijn weg.

Hij vliegt uit naar mijn lieve zus, die hem graag op de slaapkamer van haar dochter wil hangen. Mijn zus en nichtje zijn trouwens mijn grootste fans, mijn nichtje knuffelt heel wat af met de door mij gemaakte vlinder en giraffe.



Wil je ook zo'n schattig uiltje maken? Het patroon vind je hier.

Liefs Renske

3 opmerkingen:

  1. Hoi Renske,
    Even via deze weg,een antwoord terug op je vraag.
    Ik vind het geen probleem dat je een link van mijn blog op die van jou zet.
    Zelf heb je ook een leuke blog. Je maakt leuke dingen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he renske

    ik heb je uiltje live gezien ,en hij/zij is inderdaad er mooi, en wat leuk dat die nu uit gaat vliegen ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Renske!

    Leuk hoor dat uiltje. Ik hou ook niet van al te veel tierlantijnen, maar dit valt er wat mij betreft niet onder hoor. Erg leuk gedaan! Je moet er maar weer opkomen.
    Je hebt mij ook weer aan het haken gekregen hoor met jouw blog. Ik kan het alleen niet zo heel goed, maar zelf ben ik zeer tevreden. Gisteren leuke kleur haakgaren gekocht op de markt en nu maar weer verder aan de slag. Ik zal zo even wat foto's op mijn blogje plaatsen.

    Groetjes Annemieke!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!