Pagina's

woensdag 12 september 2012

Naailes en jurk wordt rok

Morgen begint naailes weer! Joehoe, verheug me er al weken op!

Morgen ga ik aan de slag om mijn gehaakte tas van een voering te voorzien.



Vlak voor de vakantie was ik bezig om van een jurkje een rokje te maken. En dat is goed gelukt! Het lukte me nog niet om zelf de blinde rits er in te zetten, dat heeft de juf voor mij gedaan! Ik was al een tijdje uitgekeken op het jurkje, vond de bovenkant niet meer mooi. Maar zo kan 'ie weer een tijdje mee!

Binnenkort een blogje over de shamballa armbanden!

Groetjes,
Renske

3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk zo!
    Je tas past er prima bij, maar goed dat je het morgen van voering gaat voorzien, dan kun je het binnenkort samen dragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he renske

    veel plezier morgen met je naailes, en maak een mooi voering in je tasb dat gaat je zekers lukken hoor, ik geloof in je.

    maar wat een leuke foto van jou ja, je staat er mooi op meid.

    xxx van mij je weet wel wie ja

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!