Pagina's

zondag 2 september 2012

Toilet gepimpt en shamballa armbanden



 
 
Even een paar foto's van gepimpte toilet. Het is nog niet helemaal klaar, de andere muur moet nog worden aangekleed.

Hiervoor kocht ik twee spiegels op Marktplaats, die ik aan het opknappen ben.




Ben erg blij met het resultaat!

In het rekje met hartjes hangen nu leuke vakantiefoto's en een lief kaartje van mijn nichtje Mara. Egtn er hangt een wit gehaakt hart aan.

Verder ben ik shamballa armbanden aan het maken, geleerd van Marga! Wat een leuke hobby is dat zeg! Leoni vindt het ook erg leuk om te doen en heeft het weer geleerd aan haar vriendinnetje.

Foto's volgen binnenkort!

Gisteren kocht ik een klos Zpaghettigaren met haaknaald bij Kruidvat. Er zaten ook drie patronen bij, voor een tas, kussen en mand. Uit één klos (8 euro) kun je een tas maken en een mand, ben benieuwd! Heb gisteren al een begin gemaakt met de tas. Ik vind het wel zwaar haken, niet iets wat je uren achter elkaar doet, maar het geeft wel snel resultaat.

Ook daarvan volgen de foto's later.

Groetjes,
Renske


3 opmerkingen:

  1. he Renske,

    Het toilet ziet er erg mooi uit hoor, is prachtig geworden, ook je decoratie vind ik erg leuk.

    gr marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel chique zetel geworden, hihi!

    Ik kom op jouw blog door je reactie op mijn blog en zie dat ik al een tijdje heel wat moois gemist heb. Gelukkig heb ik het gemiste nu wel allemaal gezien en om te voorkomen dat ik weer allerlei moois ga missen ben ik meteen volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!