Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Kerstkrans



Op de Kreadoe kocht ik een mooie kranshouder. In het midden zit een open gedeelte waar je een vaasje of kaarsenhouder in kunt plaatsen. Ook kun je het afdekken zodat je er iets op kunt zetten.
 
Erg leuk, en je kunt er alle kanten mee op!
 
Van Sinterklaas kreeg ik een mooi boek over applicaties, daar stonden mooie hartjes en sterretjes in, die heb ik gemaakt van vilt.
 
Ben erg erg blij mee, het staat zo gezellig!
 
Groetjes,
Renske
 
P.S. Op de achtergrond een glimp van mijn houten kerstboom en een gouden rolschaatspakje, daarover later meer!
 
 
 




1 opmerking:

  1. he renske

    je krans is prachtig, ben er een beetje jaloers op hihi, maar ik vind het echt heel erg mooi.

    gr marga

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!